TED GAZİANTEP KOLEJİ OKUL RADYOSU

Cimbo3'ün Abartılı Hikayeleri ! (Bölüm 1)

  Geçen gün Aunt Arctic arkadaşımı yine gördüm.Yine her zamanki gibi sohbet ettik.Ardından 'Evime gelmek iste misin Cimbo?'dedi.Bende büyük bir zevk ile evine gittim.Tam evime gidince telefonum çaldı.Arayan Gary di.Bana 'Nasılsın Cimbo?' dedi.Bende 'İyiyim kanki sen nasılsın ? Çoluk çocuk nasıl?'dedim.Oda bana 'Vallah çok Şükür Cimbo bir yaramazlık yok.'dedi.Ama asıl ne isticeğini biliyordum; BORÇ ! Neyse uzun süre konuştuktan sonra 'Manita ile aran nasıl?'dedi.Biraz düşündüm.Sonra cevap vermedim.Sonra dediğim gibi 'Her ne ise Cimbo şu anda çok sıkışığım biraz borç verir misin?'dedi.Size demiştim :D.'Bende çok sıkışığım birader!' dedim.Sonra uzaydan belirlenmemiş bir cisim beni yukarıya çekmeye başladı.Aaaa doğru ya size söylemeyi unuttum ben şu anda geleceği anlatıyorum.Her halde yıl  2312 felan.Neyse uyazydan beni çeken şeyin ne olduğunu tahmin etimiştim.En iyi arkadaşım Rookie di.'Cenazeye gitmemiz lazım Cimbo!'dedi bana.Bende ona 'Ne cenazesi?' dedim.'Unuttun mu adamım bu gün Sensei'nin ölüm yıldönümü!'dedi.'Ah... nasıl unuturum dedim' DEVAM EDECEK...

3 yorum:

Kalkans dedi ki...

benden kopya çekme kötü olur!
(benim GARY VE PİNGU NUN SAÇMA HIKAYELERİ)
cimbo düzgün davran...

Mr Savant dedi ki...

Hahahahahahahahahahahhahahahahaha!!!!!!!!! ah sandalyeden düştüm.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!:p

Ata Mutlutürk dedi ki...

hey aynı resmi koymuşsun! (mr savant)