TED GAZİANTEP KOLEJİ OKUL RADYOSU

Bir Penguen Günlüğü - Pengy'nin Günlükleri Serisi



Merhaba sevgili günlük,seni çok seviyor ve her zaman sana yazı yazacağım gibi birşeyler yazcağımı sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz demektir. Aslında bu günlüğü yazmamın amacı çok sinir annemin istiği üzerine :@.

2 Ekim
______
Bugün,okula gidiyordum ki ne göreyim okulda yine kapının önünde Şemp Pengy Yazıodu.Hergün Böyle Şeylerle sinirimi bozucaklarını sanıyorlarsa hiç uğraşmasınlar daha iyi.


3 Ekim
______
Bugün hafta sonu.Bende en sevdiğim arkadaşım Reebook'a gittim.Onların ailesi çok zengin.Bu yüzden onla takıldığım için okulda çok popülerim.Neyse bugün sabahtan akşama kadar bilgisayar oyunları oynayıp durduk.Akşam eve gitmeden önce Reebook'un babasını banyoda tıraş olurken gördüm.Bu Çok Kötüydü ve bana ne bakıyorşun dedi.



4 Ekim
______

Bugün canım çok sıkıldı ve babamdan beni Lunaparka götürmesini istedim.Oda olur dedi.Lunapark'a gittiğimizde gerçekten çok eğlendim desem yalan olucak.Baba roler coster a bineceğimi söyledim.Ama o herzemanki gibi beni çarpışan otalara bindirdi.





5 Ekim
______
Sabahleyin kalktım ev tovalete girecektim ama sinir ablam yine tovaleti 2 saat tutu.Bende altıma işeyecektim neredeyse sonrada bir çözüm buldum!Odamdaki Su şişesine yapmayı falan işemeyi düşünmedin heralde.Ama çok cazib geldi ve su şişesine ..... gerisini anlatamıyacağım.
 
 
 
 
 
 
6 Ekim
______
Bugün tarih öğretmenimiz Josaiah bize 2.Dünya Savaşı ile ilgili kompozisyon yazmamızı istedi.Bende ona bunun çok gereksiz olduğunu söyledim.Tabi bunu yaptığım için beni sınıftan dışarı attı.Burada bekle dedi.Bende tovalete kaçtım ve kapıyı kilitledim.Sonra ne oldu dersiniz?
En sonunda beni tovaletten çıkarıp müdürün odasına gönderdiler.Ama müdüre bidaha yapmayacağım dediğim için bana maymuncuk şekerlerinden verdi.




7 Ekim
______
Akşam okuldan döndüğümde annem ablama bu akşam babamla dışarı çıkacağını ve evi ablamın idare etmesi gerektiğini söyledi.Ve ne oldu dersiniz?Ablam bütün arkadaşlarını eve çağırıp parti yaptılar.Bana ne oldu tabikide ablam beni odama kilitledi.Sabah uyandığımda annem ve babam ablama kızıyordu.Bende hemen kahvaltımı edip dışarı çıktım.




8 Ekim
_______
Bu sabah Reebook'la giderken Rebook'un bana yakında köpek alacaklarını söyledi.bende ona çok sinir oldum. Benim Hayatımda en çok istediğim şey köpekti ama annemle babam sağolsun almıyorlar.Nedenmiş bahçede heryeri kaka yaparmış.:/



12 Ekim
______
Biliyorum uzun zamandır yazmıyorum ama ablam 4 gün önce günlüğümü aldı ev geri vermedi.En sonunda annemle babama söyleyeceğimi söylediğimde geri verdi.



.
13 Ekim
______
Bugün hayatımda gördüğüm en çekici kızı gördüm'!Bu hafta kasabaya taşınmışlardı ve adı Chloe idi.Bu kıza aşık olmaya başladığımı hissediyorum.




14 Ekim
______
Bugün okula gidince Chloe'nin Okul Başkan olduğunu öğrendim.Bu benim iç.in biarz sorun olabilir ama ben herzaman sevgili aşkım Chloe'nin Yanında Olacağım.







.
15 Ekim
_______
Artık yazmaya üşeniyorum yani beni anlayın hergün yazamk kolay değil.Ama Yazıyorum İşte.Alttaki resimler ailemdeki kişilerin resimi.


~Pengy~
~Pengy

6 yorum:

ChamAlien dedi ki...

çok güzel

prettymoon dedi ki...

ben açıkçası o kadar beğenmedim. Bir sürü yazım hatan var ( örnek : ve yerine ev demek ) ayrıca görünüşe göre bu fikri saftirikten almışsın. O kadar da kötü değil merak etme. Daha iyi yapabilirsin ve daha uzun yazabilirsin diye düşünüyorum.

ChamAlien dedi ki...

bana söyledi çok uzun bir hikaye yazmış sonra gönder e basmış ve giriş yapın yamış giriş yapınca bütün hikayesi silinmiş ondan böyle yapmış

Ata Mutlutürk dedi ki...

Eğer böyle olmuşsa mükemmel :)

Empty ¬ dedi ki...

Sağolun Arkadaşlar!

aFacaN HakaN dedi ki...

vaay güzelde çok yalnışın var birde biraz uzun olabilirdi